tisdag 16 februari 2010

VILL INTE!!!!

jag ser det snöar, jag ser det snöar.. trallalallala!! är så jävla trött på denna snön nu.. när kommer våran.. älsklingen sa att om vi har riktigt otur så kommer "vintern" hålla i sig 1,5 mån till.. VILL INTE!!!
Igår va jag med min mámma åp göksäter.. mycket trevligt.! Så skönt när mamma varit sjukskriven har kunnat träffa henne jätte mycket men nu börjar hon jobba igen... kommer ju aldrig ha tid att träffa henne då.. innan hon blev sjukskriven så fick man vara glad om man han ses 1 gång i veckan!!

Idag hoppas jag på en hemma dag men det kan ju ändras fort märkte man ju igår han la inte mer är skiva i bloggen att jag skulle vara hemma så ringde mamma å frågade om jag skulle med henne :)

Plikten kallar.. blöjbyte!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar