lördag 20 februari 2010

förjävligt!

Nu är jag trött på detta vädret.. alla bilar på parkerigen va ju insnöade så jag skulle gå med upp för att putta ut Claes bil men många av grannarna va ute så dom hjälpte till att skotta bort massa snö istället.. tror inte det skulle gått å bara putta.. men nu är han iväg, skulle ner till Systembolaget för att köpa vin till mig å några öl till sig själv.. Ska upp till fam Nyberg ikväll å kolla på melodifestivalen. ska bli mycket trevligt! Alltid roligt att umgås med grannarna!

Nu ska jag dricka kaffe å vänta på att älsklingen ska komma hem igen!!
Puss & kram

2 kommentarer:

  1. va läskigt att läsa sitt eget efternamn på internet...haha hoppas ni får det kul å akta dej för busungarna eler ska jag säga akta dej för mathias;) haha kram

    SvaraRadera
  2. jag har två kompisar här ikväll, ska la kolla på filmen UPP tror jag, ska bli kul, äta lite mat å så... kram

    SvaraRadera