lördag 27 februari 2010

Lek & Buslandet








Idag när vi vaknade åkte vi till backaplan för att kolla på skor till mig.. efter många om å men så hittade jag äntligen ett par, blev la inte riktigt vad jag tänkte mig men det blir nog bra :)
Efter det åkte vi bort till lek & buslandet så Leo fick leka av sig lite.. va la inte jätte nöjd med avd för barn 0-3 år tyckte det va väldigt mycket större barn där som inte visade någon respekt alls för dom små.. men resten av lek å buslandet är nog kanon för dom äldre barnen.. får åka dit igen när Leo är äldre eller på en vardag mitt på dagen för då är det kanske inte lika mycket folk där!
Ikväll blir det myskväll, ska äta revben, ostbricka å dricka vin.. Å kolla på Camilla Läckbergs filmer.. :)
Nä nu ska jag vila mig en stund på soffan medans Leo sover.. har jätte ont i huvudet!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar