torsdag 11 februari 2010

Min dag..

Hej!!!
Idag ska jag åka till öppna förskolan med Leo, ska träffa Jenny & Marie där också. ska bli riktigt roligt, kan nog vara skönt för Leo och få leka av sig lite! Har ju inte varit på Öppna förskolan sen han började krypa så ska bi jätte roligt å se honom leka!
Igår va jag med Ida heeeeela dagen, började med en triåå till stenungsund då även emma va med.. kollade i lite affärer å tog en kaffe!
Efter det åkte vi å lämnade emma å sen åka vi en sväng till min mamma hon hade handlat kläder till mig å Leo, jag fick et par legins å Leo 2 body´s å 3 strumpor.. min mamma är såååå snäll!
Sen åkte vi hem till ida å käkade lite mat och under middagen kom Claes å hämtade Leo å jag stannade kvar hos ida å spelade wii, började med vanliga spel typ bowling å golf å sådant å efter det tog vi oss ett träningspas.. hahaha va skit kul ju.. vill också ha wii!
Men tror att jag ska ta i ge mig iväg till F&S idag hoppas på att syrran vill följa med så tråkigt att gå själv!!g!!
Nu måste jag göra oss färdiga snart dags för att åka!!
Ha en trevig dag!!
Puss & Kram
(PS. kan vara en del stavfel.. men inte så lätt att skiva när Leo MÅSTE vara med)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar