lördag 13 februari 2010

IGEN....

Idag är Claes å jobbar, skönt att få in lite extra pengar.. han får ju dubbelt betalt om han jobbar helg!! så det är ju bara till att jobba då.. :) Så jag å Leo ska ha en mysdag hemma.. kanske ta oss en promenad om det inte är för kallt ute har inte kollat termometern ännu!!
Nu har jag bestämt mig att jag ska med Emma ut ikväll.. :)
Igår va jag å tog bort stygnen på ryggen, men det blev ju inte som jag trodde ändå.. jag tänkte ju att jag skulle dra igång med träningen igen men icke får ju inte träna på 10 dagar IGEN.. fick ju inte träna när jag hade stygnen å inte nu efter heler.. blir så trött! Sen måste jag hålla på att tejpa ärret i 3 månader.. det är ju hur länge som hellst!!
Nu är det dags för lite frukost sen får det nog bli en promenad!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar