tisdag 9 februari 2010

såååå nöjd!

fick handlat den fina vagnen till Leo å jag blev sååååå nöjd!! Å nu ska jag inte köpa någon ny vagn.. för jag vet ju att en del tycker att jag inte gör annat än att byter barnvagn, men vänta ni bara tills ni har barn själva så förstår ni det med vagn faktiskt är viktigt!!
Har varit å hälsat på hos Emma nu på kvällen också.. kollat på gamla bilder.. fick sig en del goa skratt.. hahaha!!!
Imorgon ska jag träffa Ida ska ha en heldag med henne.. ska först till stenungsund å när Claes kommer från jobbet ska jag lämna Leo å åka tillbaka till henne å spela wii :) ska bli roligt!!
Nu ska jag kolla på vinterspelen i Åre.. verkar ju skit kul!!
Puss & kram

1 kommentar:

  1. håller me om vagen, christoffer håller på att bli tokig på mig, men det e ju faktiskt jag som ska gå runt med vagen messt så han får bara gilla läget:) kul att leo fick en ny vagn iaf, har han test suttit än?? kram

    SvaraRadera