fredag 26 februari 2010

Ensam...

Känner mig så duktig har varit å tränat 2 dagar i rad nu, tänkte jag skulle träna imorgon igen men jag känner att jag nog behöver en dags vila för på söndag är det träning igen! :)
När Claes kom hem från jobbet åkte vi en sväng till Stenungsund å köpte ett par nya jeans till mig :) såå fina! Men när vi va där så ringde Claes bror å sa att det va poker ikväll blev så lycklig när jag fick reda på det... NOT!!! För vi hade bestämt att ha film mys ikväll, så vi hade köpt vin å ostbricka.. kan la ha film mys själv med vin å ostbricka men det känns inte så roligt, mest deprimerande faktiskt!
Sitter här med tända ljus å kollar på let´s dance..! vadå mobbad...!! haha
Nä om man skulle ta sig ett glas vin å bädda ner sig i soffan!
Ha en UNDERBAR helg alla!!
Puss & kram

Älskar dig Leo!
Mammas lille plutt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar