fredag 5 februari 2010

jobbigt!

Idag känner jag på mig att det kommer bli en jobbig dag.. ont i ryggen plus att jag har jätte ont i mitt knä.. fattar inte varför bara.. har ju haft det till och från nu i något år.. brukar ju bara göra ont när jag tränar! kanske skulle kolla upp det på sjukhuset!!
Rolig helg jag har framför mig också.. Idag har Claes pokerkväll här hemma å då får vi inte vara hemma.. var ska vi ta vägen då.. har ju ingen bil.. tycker det är så jobbigt att vara borta hela kvällen, för Leo ska ju sova å det gör han ju bäst i sin säng!! Lördag har Claes kåken å ska han inte dit ska han med sin bror till tyskland på lördag natt.. typisk att allt ska vara på samma helg.. känner verkligen att jag behöver ha lite hjälp nu när jag inte känner mig helt okej.. i rygg å knä... men men.. stålmorsan får la klara sig själv..

Igår va jag å hälsade på Jenny & Amelina, va jätte trevligt att träffas igen.. va ju typ 6 mån sen sist.. får träffas snart igen inte låta det gå så lång tid!
När jag va där så insåg jag hur skönt det va när Leo va så liten att han bara satt i sin babysitter å va nöjd med det.. igår va han å skulle pilla på allt han kom åt hade inte en lugn stund på hela tiden vi va där.. men det kanske är bra träning nu när jag inte får träna på riktigt! hahaha!

Nu va det dax att jaga Leo igen..
Ha en trevlig helg
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar