tisdag 2 februari 2010

dagis??

Ska åka å hämta min mamma om en stund för hon ska följa med mig när jag ska operara bort mina födelsemärken.. fattar inte varför jag är så mesig när det gäller sånt.. jag har ju tatueringar det borde ju vara värra för då är man ju inte bedövad å det blir jag ju idag..!! Min syster ska med också å passa Leosen :)

Pratade lite men Claes om att söka dagis plats till Leo till han fyller 1.. känns inte jätte bra att lämna han när han är så liten men om vi tar 15h i veckan så kan jag jobba lite å ha honom hemma resten.. Tror han skulle tycka det va roligt att leka av sig med andra barn! Å jag behöver börja jobba lite, träffa lite folk å vara social! Men vi får la se hur det blir.. får la söka dagisplats iaf å sen om man får nått innan sommaren!!

Idag känns allt mycket bättre, inte alls lika deppig.. men det går lite i perioder, antagligen är det la bättre idag eftersom jag vet att jag ska iväg å göra något...
Tror jag har kommit på vad det kan vara med mig.. tror jag är väldigt social av mig, tycker inte om att sitta hemma å inte ha någon att prata med eller umgås med.. å JA jag är mamma ledig å har Leo hemma men det är inte riktigt samma sak att prata med honom som att prata med en vuxen människa!

Nu ska jag vila en stund.. ha en underbar dag!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar