fredag 12 februari 2010

såå stolt över min prins!!

Hej hej!!
Sitter å kollar på vakna med the vice å väntar på att klockn ska bli 9.00 så jag kan ringa till vårdcentralen å få en tid så jag kan ta bort stygnen idag!!
Annars blir det nog en hemma dag för oss idag!!
Måste ju bara berömma min lille prins.. han är så duktig, säger man "Leo, kan du klappa händerna" så klappar han händerna!
å frågar man honom va lapan är så tittar han på lampan å pekar :) han har också lärt sig att vinka.. så säger man "Leo, kan du vika" så vinkar han.. så himla duktig.. så stolt över honom!! mammas hjärta!!
Pratade med Emma igår å hon vill att jag ska följa med ut imorgon.. men kan inte bestämma mig hur jag ska göra..beslutsångest!!! tål att tänkas på under dagen!!
Puss å Kram den stolta mamman!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar