onsdag 17 februari 2010

Underbar dag

Viken underbar dag det har varit.. fick sovmorgon till 7.30, å kl 8.30 kom älsklingen upp hade också sovmorgon idag, han åkte till jobbet vid 9.00 å kl 10.00 kom Emma hit å drack kaffe å tjötade sen kom mamma också å kl 11 kom älsklingen hem med sin jobbar kompis å åt lunch å när alla hade åkt så gick det en stund så kom morfar hit. har verkligen haft folk här hela dagen.. å jag bara älskar att ha folk omkring mig!! När claes slutat jobbet så åkte jag till verkstaden å möte honom så satta han i min bilstereo i bilen.. hade bara bilens orginal bandre i.. hade inte så mycket kassetband så nu va det dags att byta till en cd stereo :)

Ikväll har jag badat med Leo å han bara älskar att bada, så roligt å se han sitta å plaska å leka med sina badankor.. Han är bara så underbar!! <3
Nu ligger han å sover gott i sin säng å jag å claes kollar på tv.. eller Claes gör å jag bloggar.. väntar på att efterlyst ska börja för då ska jag kolla på tv.. :) Blev så besviken när inte andra avenyn kom.. OS istället!

Imorgon blir det snöoväder hur roligt va det då.. blir till att sitta hemma hela dagen då.. jag hoppas att det inte blir så farligt som dom säger så jag kan promenera bort till Stephanie på fika!!
Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan med en kopp te å kolla på efterlyst!
ha en underbar kväll å hoppas ni inte snöar inne imorgon!! Gör ni det så kan ni ju alltid läsa min blogg :) heheh!!
Puss & kram

1 kommentar:

  1. haha snacka om att ni har haft besök heeeela dagen :) hihih

    Puss på dig <3

    SvaraRadera