torsdag 4 februari 2010

hade riktigt ont

Idag vaknade lilleman kl 5.15 lite segt men han la sig snällt ner å vilade till kl 5.50 å då skickade jag upp älsklingen som ändå skulle upp kl 6.00 så kunde jag ligga å dra mig till 6.30 :) Lite små seg måste jag erkänna..
känner mig inte helt okej på ryggen heller så vi får la se hur denna dagen går.. i värsta fall får jag väl åka hem till min mamma å få lite hjälp.. tur jag har som har en mamma som är sjukskriven så man kan få massa hjälp.. men igår tog hon bort gipset så nu börjar hon la snart jobba igen!
Idag ska jag å hälsa på min barndomsvän Jenny, hon fick en lite flicka för 5 mån sen så nu tyckte jag det va dax att träffa henne å hennes dotter :) ska bli så roligt!
Nu får jag nog springa å jaga Leo, han är överallt hela tiden.. å äter allt han kommer åt.. :) men han är ju bara sååååå söt!!

Igår va min älskling hemma å hjälpte mig med Leo..
va verkligen behövligt!
hade riktigt ont igår!
Tack älsklingen för det.. du är underbar,
älskar dig obeskrivligt mycket!

Ha en underbar dag!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. hallå... ja ska vara ärlig, ja har varit in här ett par ggr åxå å "tjuvläst" lite :D!
    Men om d e ok så lägger ja upp din blogspot i mina länkar :)! Allt är jätte bra med mig å lillen, hoppas ni mår bra i familjen åxå :)!
    Kramen

    SvaraRadera