lördag 6 februari 2010

Ny bil :)

När vi vaknade idag så tog vi oss en sväng till Backaplan å kollade lite på barnvagnar.. vill ha en ny mindre vagn som lättare får plats i bilen.. kollade på en jogger elit, gör snygg å blir jätte liten när man fäller ihop den men den kostade närmare 4000:- lite dyrt!!

Å när vi kom hem där ifrån å kollade blocket efter bil så hittade vi bilen vi vill ha å den fanns i kungälv.. va ju bara till att ta på sig alla ytterkläder igen å åka å handla bil.. så nu har vi bil igen :) :) :) Sååå nöjd.. jätte fin är det.. (Bilder kommer en annan dag!! )
Å nu på kväller han vi haft Emelie å Gerry på besök, jätte trevligt!!! Men nästa gång blir det hemma hos dom, va meningen idag igentligen men vi hamnade här iaf! :)
Nu sitter jag hemma själv då Claes fick för sig att åka till kåken å festa.. väldigt snällt måste jag säga, Poker kväll igår å kåken idag.. Vill tydligen inte umgås med mig denna helgen.. men som tur är så kommer snart Ida, Tonsjö å Roffe hit å ungås med mig en stund!!

Detta är den fina vagnen jag vill ha :)
men jag tror jag vill ha den i blått istället för brun
fast denna är ju också fin..??!



Ha en fortsatt bra lördag kväll!!

Puss & kram



2 kommentarer:

  1. brio sing e riktigt skön att köra, gick även i snö å slask;) den känns mer stabil än dom med bara tre hjul, jag köpte våran på happy land på backaplan, blev ju en lila för den kostade ca:4000 dom andra låg ju runt 5500 typ, men denna gillar jag skarpt, har hört att dom med tre hjul välter lätt, bara så du vet.. kram

    SvaraRadera
  2. ja det där med vagn val e fan inte lätt.. hehe, titta bara på mig, jag har redan haft tre stycken å theo e bara 7 veckor;) hehehe..

    Jag vet inte om det e nån öppnaförskolan eftersom det e sportlov:S men jag ska se om dom andra vet, vi ligger just nu i magsjuka så jag hoppas det går över igen:(

    Christoffer drg me sej den från spekeröd igår, inte helt kul direkt...

    Kram

    SvaraRadera