tisdag 11 augusti 2009

tisdag

igår va jag bara hemma hela dagen, myste med lilleman hela dan :) När älsklingen kom hem åkte vi till affären å handlade, för jag hade bestämt att jag ska skulle börja med vikt väktarna å då är det ju bra om det finns mat hemma så man kan börja äta nyttigt!!
När vi kom hem spelade vi bingolotto.. å jag vann...........!!! En ny lott.. betyder ju att jag måste spela någon mer gång! inte lika kul.. kunde la få vinna en miljon eller två istället!!
Innan jag gick å la mig igår gjorde jag en go sallad som jag skulle ha till lunch idag, gjord av avokado,tomat,kräftstjärtar,äpple,ägg,sallad!

Idag när jag vaknade.. eller när lilleman vaknade gick jag upp å åt en go frukost efter det klädde jag på leo sen åkte vi till jobbet å hälsade på, va trevligt att träffa alla igen :)
Efter det åkte vi hem till pappa där även min faster å min kusin från Dalarna va, jätte roligt å träffa dom, saknar ju dom när dom bor så långt bort!! va hos pappa hela dagen sen åkte jag hem å väntade på älsklingen!! Fick även ätit min goa sallad när jag kom hem, blev ju inte till lunch eftersom jag glömde den hemma men funkade lika bra till middag!! :)

Nu på kvällen har jag å hjärtat ätit räkor å kräftor :) mysigt!!
Å Leo sover så gott nu.. somnade jätte tidigt va nog trött efter en dag på resande fot :)

Imoron ska jag träffa min gamla vän som jag inte träffar så mycket längre.. tråkigt när man tappar kontakten så, men hoppas att man kanske kan återfå den igen!! Hon ska även snart ha barn, roligt med någon mer som ska vara hemma hela dagrna, någon å umgås med då!! :)

ha en fortsatt trevlig kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar