fredag 28 augusti 2009

besök

Nu har precis min vän emma åkt här ifrån.. roligt att du ville komma förbi!! :)
Suttit å tjötat om allt å alla... alltid roligt med lite skvaller!! hehehe!!

Nu sitter jag å kolla på old school.. har inte sätt den från början men man kan säkert komma in i den!!

Lite tankar å funderingar...
Undra hur livet skulle varit om jag inte skulle träffat Claes?? skulle man vara ute å festa varje helg eller skulle man vara tillsammans med någon annan, och skulle man ha barn nu..
Vad jag vet är att jag nog aldrig skulle vara såhär lycklig med någon annan, har verkligen hittat rätt, har aldrig kännt såhär för någon annan!! Å har fått världen underbaraste son!! Mitt liv är verkligen perfekt!! Älskar min familj mest i världen!!
Ska bli så kul att följa Leo´s framsteg, snart börjar han krypa och inom några månader kommer han säga sina första ord som jag hoppas kommer bli mamma eller pappa :), och efter det kommer han börja gå å då måste man springa å jaga honom överallt ett ständigt passande på honom då men det ska bli underbart.. och inom ett par år ska han få bli storebror, tiden kommer gå så fort!!

Undra hur det kommer bli att flytta från vårat underbara hus till ett hyresrad hus i kungälv, finns både possitiva å negativa tankar om det, possitiva är väl att man kommer närmare alla man känner slippa detta ständiga åkande, kunna gå promenader när man vill, slippa allt som har med trädgård att göra även om det kan vara mysigt ibland att gå ut å pilla i rabatterna eller bara lägga sig på gräsmattan å sola. De negativa är att man inte kommer ha kvar sitt stora underbara kök, den inglasade altanen som är så mysig att sitta på, på kvällarna å ta ett glas vin eller bara lyssna på regnet som smattrar mot taket, eller det stora gräsmattan som Leo kunde sprungit omkring å lekt på.. det finns som sagt både bra å dåliga sidor!!

Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan å vänta på att älsklingen ska komma hem..

1 kommentar:

  1. tycker det ärsåå mysigt att bara sitta och prata me mig :) vi kan verkligen prata om allt och det gör vi ju åxå hahah :) skvaller e alltid roliga hihi :D puss puss

    SvaraRadera