onsdag 26 augusti 2009

äntligen..

igår började innebandyn.. så jävla roligt, så glad att jag tog mig i kragen å pallrade mig dit.. är ju en bit att åka men det är lätt värt det!! :)
innebandy 1 dag i veckan, undra vad jag ska göra mer då, friskis & svettis kanske??

Idag va mäklaren här.. huset läggs ut på internet imorgon å kommer i GP på måndag å trollhättans tidning på tisdag!!
Visning är också bokad, krockar med innebandyn men jag får skita i att vara med på visningen å spela istället!!

väntar svar på en lägenhet vi har sökt.. hyres radhus.. hoppas verkligen vi får det!! *håller tummarna*

Nu ska jag snart in till kungälv å träffa syrran ska kolla på lite skor.. jag måste köpa nya skor å ha på bandyn å syrran skulle ha jobbskor å tränings skor!!
Nä nu pipper leo dax att locka upp han tror jag!!

Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar