tisdag 4 augusti 2009

aldrig mer....

Igår va jag å hälsade på Memmiz på eftermiddagen, va roligt, hade inte sätt henne på jätte länge.. Men jag gjorde ett sånt misstag, glömde skötväskan hemma, kommer aldrig göra det igen, för när vi började närma oss kungälv började han skrika för han va hungrig, så jag tänkte det att jag ger han mat när jag kommer till Emma, men när jag kommer till parkeringen kom jag ju på det att väskan va hemma, så jag fick åka ner till City gross å gå in där men en Leo som skriker konstant.. Pinsamt!! Fick köpt blöjor mat, å nappflaska, men sen kom vi till nästa problem, va ju fel nappflaska så han vägrade dricka ur den å han bara skrek å skrek, så jag fick ringa Claes å kolla om han va på vär hem från jobbet, å det va han ju så han fick kkomma förbi Emma å byta bil med mig å ta med Leo hem så han kunde få mat ut SIN Nappflaska :) Då va han nöjd.. säger bara det aldrig mer glömma skötväskan!!

Idag har jag haft en hel dag med min pappa, mötes i fontin å gick till farmor å farfars grav (ligger begravda på fontins kyrkogård) När vi va där insåg vi att något måste göras vid graven så vi åkte till kullens handelsträdgård å köpte blommor, efter det åkte vi till "Nyfiken" å fikade sen åkte vi upp till graven igen å planterade blommorna, blev så fint!! :)
När vi va klara där åkte vi ner till Guldfynd å hämtade ut Leo´s doptallrik å lämnade in en sked som ska graveras, sen blev det en vända på maxi, va tvugna att handla lite så vi kunde laga mat!
Efter det sa jag hejdå till pappa så åkte jag hem!!

Väl hemma så matade jag Leo, sen kom älsklingen hem å då ställde jag mig å lagade storkok med mat, det ska nog räcka ett par dagar.. efter vi hade ätit så fick lilleman sig ett gott bad å nu ligger han å myser på sin fäll på golvet!
Älsklingen är ute å röjer på utsidan, kanske ska gå ut å hålla honom sälskap!!

Till helgen ska vi ut å campa med husvagnen.. ska till Lysekil å träffa mamma å janå, dom ligger på någon camping där så vi tänkte göra dom sälskap!! Mysigt!!

Ha nu en fortsatt bra dag! för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar