torsdag 20 augusti 2009

fullspäckad dag!!

Idag väckte Leo mig kl 7.00, lite segt.. men låg kvar i sängen å gosade till kl 8.00 å då va det dax att gå upp, käkade lite frukost å satte igång å storstäda, dammsugade, torkade golven, packade ner alla Leo´s försmå kläder i en kartong, plockade undan massa grejer som stog framme i hela huset.. men nu är det såååå fint!!
När jag va färdig va det dax att mata Leo, sen bar det av till Kungälv, tvättade bilen så nu är den också fin!! :)
Efter det så åkte jag ut till svärmor, satte oss på altanen i solen å drack kaffe å tjötade.. gör mysigt!! Å Leo låg så nöjd på en filt i skuggan :)
Kl: 16.00 anlände jag på pappas jobb där dom skulle fixa AC på våran bil.. Mötte upp claes där så gick vi en promenad å åt lite mat sen hämtade vi bilen igen.. med fungerande AC :) *JiiiPPiii*
Va så underbar att sätta sig i bilen å sätta på AC:n å åka hela vägen hem i en sval bil :)

Har varit en fullspäckad dag men det har det absolut varit värt!!

Nu ska jag gå å lägga mig efter ha hållt igång hela dagen.. imorgon ska jag INTE gå upp så tidigt.. hoppas inte Leo heller ska det!! :)
GOD NATT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar