måndag 24 augusti 2009

heldag med mamma

Möte upp mamma på adenmarks i förmiddags.. tänkte jag skulle köpa ett par nya byxor å en tröja.. gick nog där inne i 1,5 h å kom ut med absolut ingenting.. provade typ 10 par byxor inga som va bra.. antingen va dom förstora eller försmå å passade dom i midjan så va dom förstora på låren... jag måste vara fel konstruerad eller så är det byxorna det är fel på.. men billigt blev det ju :) får ta en sväng till stenungsund någon dag å kolla om jag hittar nåt där!!

Imorgon börjar innebandyn.. ska bli skit kul.. komma ut lite, utan både barn å gubbe, behöver nog ha en kväll med tjejerna!!

Nu blir det lite gos med Leo innan jag ska lägga honom.. Han ska igentligen sova vid 20.00 men inte idag för då hinner jag ju inte kramas med honom!!

Ha en underbar kväll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar