onsdag 19 augusti 2009

Mysig dag!!

Leo för nöja sig med fingrarna :)
Idag har jag varit med syrran, först åkte vi å hälsade på Claes, han va å jobbade i Kungälv.. pussas lite på arbetstid är aldrig fel :) Efter det åkte vi till elgiganten å lämnade in min mobil.. Den bara vägrade å koppla upp mina samtal, å varför ha mobil om man inte kan ringa på den?? Hoppas dom kan laga den bara!!
När vi kom tillbaka till kungälv blev det en lunch på "Knuts" chiabatta (eller hur det stavas) å Coca-Cola :)
Efterrätten tog vi på syrrans balkong.. en go glass i solen!! :)



När Linda började jobba kl 15.00 så åkte jag till mamma å käka lite middag :) Medans jag väntade på att Claes skulle slut, när vi kom hem packade vi fickegrejerna å åkte till en sjö i Ljungkile som vi hittade igår när vi va å kollade på bilen!! Claes fick en abborre å jag 2 SMÅ mörtar.. kan man aldrig få en stor fisk...??!!


Imorgon ska jag åka till svärmor å hälsa på.. dricka kaffe å sola på altanen :) eller kanske gå ut i skogen å plocka svamp.. beror lite på hur varmt det blir!!


Nu ska jag kolla lite på tv sen blir det sängen.. NattiNatti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar