fredag 21 augusti 2009

Äntligen Fredag

Jag slapp gå upp kl 7.00 idag.. Leo sov till 8.30, det är härligt!! gick upp å hämtade kungälvsposten å kröp ner i sängen igen å gick inte upp förän 9.30 :)
Hoppas på bättre väder ikväll än vad det är nu, tänkte vi skulle måla lite har ju fönsterna kvar att måla å mäklaren kommer ju på Onsdag å då måste det vara klart!! Lite sressigt men hoppas på att få lite hjälp i helgen kanske??


Har sökt en lägenhet nu som vi håller tummarna på att vi får.. svaret kommer la i nästa vecka.. tänk om vi får den skulle vara rena drömmen!!
Kommer nog att sakna att bo i hus, men tänk vad mycket mer tid man kommer ha över för Leo.. inte massa som måste göras, utan går nått sönder ringer man fastighetsskötaren så kommer dom å fixar det!! Det är gött!!


Funderar på om jag ska åka till Trollhättan å shopa lite..?? Leo behöver lite nya kläder i storleken efter han har nu! alltså 72.. men det är la knske ingen brådska,han kan nog ha storlek 68 ett tag till!


Nu ska jag kramas lite med min underbara son!!
Finns inget bättre än att vara hemma på dagarna å bara mys med honom.. fast det skulle vara mycket mysigare om Älsklingen skulle varit hemma också!! men nu är det bara 5h 30 min tills han slutar!!


ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar