torsdag 27 augusti 2009

förkyld

Håller på att bli väldigt förkyld nu känner jag.. näsan bara rinner!! vill inte bli sjuk nu.. ska ju campa på "camp mosse" i helgen.. ska ju bli skit kul!! :)
Å risken är ju väldigt stor att om jag blir sjuk så blir lilleman också det.. och det vill jag ju inte, han har ju inte varit sjuk ännu så jag hoppas han håller sig frisk ett tag till!!

Idag ska jag vara hemma hela dagen.. har varit iväg varje dag nu den senaste veckan.. inte bra, kommer nog få en bensinräkning som heter duga..

Idag hoppas jag att erbjudandet på lägenheten kommer.. vill verkligen ha den!!
området verkar helt perfekt.. mycket barnfamiljer å många man känner :)
Å man kan promenera där, det är något jag saknar kunna gå ut å gå.. finns ju inte så man kan gå här, för man går ju gärna inte på stora vägen för där kör ju alla som idioter.

Nä nu ska jag mysa lite med Leo innan han ska sova en stund!!

2 kommentarer:

  1. Alla verkar vara sjuka nu ju:( Camp mosse? Vad e de? Nyfiken:) Hoppas ni får lägenheten nu då:)

    SvaraRadera
  2. mmm det verkar så! ska campa hemma hos örnie & jenny.. :) Blir nog inget med lägenheten, låg som nr 8! hur är allt med er då?? Läste att ni kollade på hus hur gick det å var låg det??

    SvaraRadera