lördag 8 januari 2011

nu gör vi ett försök igen!

Min underbara skitunge :)

Hittade massa bilder sen Leo va lite...

...Va bara tvungen att dela med mig av 2 av dom :)


Nu va det vääääldigt länge sedan jag skrev igen, har inte haft något intresse i bloggen på ett tag!
Men nu gör vi ett försök igen!

Denna veckan har hela familjen legat hemma i halsfluss, fy fan det värsta jag varit med om på länge, hade det alltid när jag va mindre men kan inte minnas att jag hade såhär ont. Inte nog med att man hade så ont att man inte kunde svälja å då inte äta mat på 3 dagas så hjälpte inte dom förs utskrivna tabletterna så det va ju bara till att stå ut med smärtan å börja knapra några andra tabletter men nu äntligen börjar jag bli bättre, eller nu är jag frisk men måste ju äta upp kuren antibiotika, bara typ 7 dagar kvar!!!

Herregud va tiden springer iväg om 3 månader blir min lille kille 2 år, var tar tiden vägen! När man kollar på bilder på honom när han va lite så känns det ju inte som det va så länge sedan man låg på förlossningen å blev världens lyckligaste mamma!
Å i år blir jag 25 år hur sjukt är inte det, va ju inte längesedan man fyllde 18 känns det som! Nu måste jag börja dra i bromsen annars är man ju snart 65 år och går i pension!

Håller på att sluta röka gör jag med, idag är det 8 dagar utan cigaretter!
Än så länge har det gått jätte bra men då å andra sidan har jag inte förtärt alkohol det är då den stora utmaningen kommer, hur ska jag klara det?
Men nu ska jag ge mig fan på att klara detta så det är bara att vara stark nog å stå emot röksuget.. ! JAG KAN OM JAG VILL!
Måste bara tro på mig själv!
Å det gör jag!
Eller?

Nu ska jag jag kolla klart på filmen vi börjat kolla på sen blir det ett par avsnitt an "tre kronor"
ha en fortsatt bra kväll så hörs vi snart igen!
Puss & Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar