söndag 23 januari 2011

äntligen är helgen slut...


Älskar dig min son av hela mitt hjärta!
Du är mitt liv, mitt allt!


Då va denna jobb veckan äntligen slut! Inte ofta men får läsa "Nu är helgen äntligen slut" men idag fick ni det, jobbat hela helgen så nu tycker jag verkligen att det är skönt att helgen är över!
Nu sitter jag hemma i soffan å njuter av att få vara ledig i två dagar :)
Imorgon får vi se vad jag å lille prinsen hittar på, antingen om vi åker till ÖF eller om vi bara är hemma å myser! På kvällen ska iaf jag å Claes på föräldramöte på dagis, snacka om vuxen poäng :)

Tisdagen ska vi nog umgås med min mamma å syster, efter det ska vi handla MASSA mat å på kvällen är det innebandy för min del om jag kan vara med förstås!
Förra veckan när jag spelade så fick jag jätte ont i benhinnorna men eftersom vi bara va 6 personer som spelade så kunde jag ju inte bara hoppa av för då skulle det ju inte gå att fortsätta spela så jag fortsatta fast jag hade ont, sen va jag ju så dum att jag tränade på torsdagen också fast med ett par andra skor å det gick ju bra men så fort jag tog av mig dom skorna så hade jag så ont att jag knappt kunde gå så idag har jag fått smörja in benen med liniment för att jag har fortfarande ont :( På Tisdag ska jag köpa nya träningskor så känns det bättre i benen så spelar jag nog innebandy :)

Nu ska jag krypa ner i sängen!
Ha en underbar kväll!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar