torsdag 27 januari 2011

njuter av kvällen

Torsdagsmys



Då va denna arbetsvecka äntligen slut.. så imorgon ska jag å Leo hitta på något riktigt roligt! :)
Va så jäkla dum och åkte å tränade efter jobbet idag men fick avsluta passet efter 35 min för jag fick så ont i benhinnorna att jag nästan började gråta, så nu ska jag inte träna förrän benen är helt bra igen!!!!

Sitter å kollar på "Sveriges värsta bilförare"
Ibland undrar man hur fan folk har fått sitt körkort, så illa som dom kör så borde dom ju inte ha körkort! Jag skulle inte vilja möta dom i trafiken iaf!

I helgen ska vi nog åka till antingen lek & buslandet eller universeum, tror Leo skulle uppskatta vilket vi än gör!
Lördag blir det kalas för min syster yster.. som fyller 19 år! Stor flicka!

Nä nu ska jag krypa ner i soffan å bara njuta av kvällen :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar