fredag 28 januari 2011

Fredag

Imorgon blir det kalas för min lilla syster som inte är så liten längre!
Imorgon blir hon 19 år!
grattis i förskott kära syster!
(Här med en liten Leo)

Idag har äntligen min bil blivit lagad,
ABS krans bytt, bromsskivor bytt och stabiliserings stag bytt,
så nu ska nog pärlan gå igenom besiktningen om inget annat
hunnit gå sönder till dess :)


Ikväll har jag och Leo varit å hälsat på Ida, Mattias och lille Ted.. super mysigt!
Är så underbart att få mysa med liten bebis.. Leo är ju inte så gosig lägre så då är det tur att Ted finns när inte Leo ställer upp :)
Nu är vi hemma och Leo sover så nu har jag lite egen tid (Claes är på poker)
så nu ska jag passa på att njuta av att bara vara själv, eller helt själv är jag inte, Castor är ju hemma också men han ligger ju bara och sover!!

Nu ska jag tända lite ljus i sovrummet och sen krypa ner under täcket och kolla på någon bra film!
Ha en trevlig helg!
Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar