tisdag 25 januari 2011

Katastrof

Idag har jag varit på backaplan med Leo, Min mamma och mina systrar, fick köpt ett par nya träningskor och ett nytt träningslinne.. Nu hoppas jag verkligen jag ska få ordning på mina stackars ben!
Har även fått handlat idag också, min mamma tog med Leo hem till sig så jag kunde handla i lugn å ro, han är ju inte riktigt pigg ännu så han är ganska gnällig så det va skönt att slippa höra det när man handlade! Så nu har vi MASSA mat hemma :) ska göra massa goa maträtter denna veckan! Idag gjorde vi en jätte god torsk rätt!

Imorgon ska mamma & syster ha Leo halva dagen så vi kan jobba, men Claes får ta halva dagen VAB och på Torsdag ska min mamma ta VAB man kan tydligen göra det för sitt barnbarn, så då kan vi jobba! Tur att dom är så snälla å hjälper oss!

Fy fan va trött jag bli, detta huset å dessa hyresgäster går mig på nerverna.. fick precis ett meddelande från hyresgästerna och klockan är nu 19.51 "Hej, ni måste komma hit? det kommer upp bajs och papper ur duschen"
Ahha och va fan ska vi göra åt det.. hjälpa dom plocka upp deras bajskorvar då eller?? Vi kan ju inte göra så mycket åt det, eller?
Är verkligen trött på allt som har med detta jävla huset att göra! Vi blir ruinerade!!!!!!!!
Dom ringer/sms;ar i snitt en gång i veckan med problem som VI måste fixa, å inga billiga grejer heller... nåt kan dom la göra själva!!!!?????

Sen har man ju ett annat STORT problem också som inte gör saken bättre, undra hur länge man ska orka, känner redan att humöret är i botten å orkar inte umgås med folk.. vill ju inget heller än att vara social men orkar verkligen inte det just nu! Så ni får ursäkta mig alla vänner att jag inte hör av mig eller orkar träffas, men just nu är allt bara upp och ner! och jag känner mig konstant sur å grinig!

Nä nu ska jag kolla på premiären av "sofias änglar"
ha en bra kväll!
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. ursch låter inte bra detta....
    Men som du redan vet så när du blir "glad" igen å vill prata eller även om du är riktigt sur så e det bara å ringa...

    Pussar

    SvaraRadera
  2. En massa styrkekramar till dig!!
    Du får höra av dig om de är nått!
    Hoppas de löser sig med allt...

    Kramis

    SvaraRadera