lördag 22 januari 2011

Sjuklingen

Leo pussar tomten

Har hittat babysittern

Bjuder på en snygg bild

mamma & son myser i soffan

Min sjukling, utslag runt ögat från sjukdomen!

Nu är jag hemma å fått i mig mig mat, idag blev det Kycklingsallad med vitlöksbröd och till efterrätt kaffe :)
Har fått lagt Leo så nu sitter vi och kollar på "fångarna på fortet" men efter det får det nog bli "tre kronor" är inne på säsong 4 nu bara 6 säsonger kvar :)

Min stackars lille prins är sjuk, har fått massa utslag/prickar över hela kroppen. Va hos läkaren i Onsdags och då trodde dom att det va en allergisk reaktion på penicillinet han fick för halsflussen 2 veckor tidigare, men fick senare på dagen reda på att "femte sjukan" går så vi åkte in till jour centralen med honom på kvällen för och se om det va det han hade med dom kunde ju inte avgöra vilket det va, men jag tror mer på femte sjukan än allergi!
Men dom sa att det va okej att lämna honom på dagis för det är inget som smittar och även på dagis sa dom att det va okej att lämna honom men i Torsdag när jag va påväg till utbildningen så ringde dom från dagis lik förbannat å sa att vi va tvungna att hämta honom, blir så trött dom sa ju för fan att det va okej att lämna honom. men men då fick jag en hel dag med min underbara prins :)

Imorgon är det jobb igen men börjar inte förrän kl 16.30 så hoppas vi kan hitta på något roligt på dagen.. å nästa vecka jobbar jag bara 2 dager, ska bli så skönt med lite ledigt! då ska jag å Leo hitta på massa kul, får nog bli "lek & buslandet" någon av dagarna, kanske skulle åka å bada någon dag också.. jaja vi får se vad nästa vecka har att erbjuda!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan å bara njuta av kvällen!
ha en underbar helg!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Bar höra av dig om du vill ses:)
    Jag hade gärna också åkt å badat me Theo, hade vart kul å se va han tyckte om det... Puss Puss

    SvaraRadera