söndag 30 januari 2011

Leo bara älskar det

idag har vi varit på lek & buslandet med grannarna Nyberg, barnen och vi fick klättrat och lekt av sig rejält :) va faktiskt riktigt roligt men jobbigt eftersom allt är anpassat för barnen och inte föräldrarna så det va lite krångligt på sina ställen! Leo bara älskade det, sprang omkring å klättrade jätte bra åkte även rusch-kana i vårat knä! Va så underbart att se hur lycklig han va när man FICK klättra på allt som fanns å springa dit han ville :) Underbara unge <3

Efter lek & buslandet åkte vi till Ikea, fick köp oss en pall och värme ljus. Kollade även på nytt soffbord men fanns inget som föll oss i smaken.
Spanade även lite på en ny säng till Leo, fanns några olika som va intressanta, får fundera lite på vilken som vi vill ha!
Ska ev göra om här hemma lite så vi får först planera hur vi ska göra sen vilka möbler vi behöver!

När vi kom hem lagade vi mat, blev en köttfärspaj med vitlök/chili sås och en sallad.
gjorde så mycket så vi även får matlådor i två dagar, det gillar vi :)

Imorgon är det jobb igen å Leo ska till dagis där han inte varit på 2 veckor, hoppas han får vara där imorgon nu bara, han är ju jätte torr på kroppen å på fingrarna börjar det flagna å har även lite prickar kvar på kroppen, dom sa ju till mig när dom skickade hem honom för 2 veckor sedan att han inte fick komma tillbaka förrän alla prickar är borta men då kan jag ju ha han hemma hur länge som helst, han är ju sitt vanliga jag fast han har lite utslag å är torr, jaja vi får se hur det går imorgon!

Hoppas Erika får beställt klipptid till oss inom snar framtid, är jätte sugen på att klippa å färga håret nu, vet precis hur jag vill ha det för en gång skull.. :)
På tal om Erika så va hon och Anton här igår å kollade på Tv & spelade Wii, va riktigt roligt!
får vi göra om snart igen... Men Anton du får nog öva lite hemma :) haha!! inte för vi andra va så jäkla bra heller men det gick en aning bättre för oss :)

På Tisdag är ja ledig och då blir det nog bad för mig å Leo!
Ska man ta oasen eller skulle man åka någon annanstans?? får jag nog fundera på lite!


Nä nu ska jag spana lite på blocket sen ska jag nog ta en dusch innan wallander börjar!
ha en fortsatt bra kväll!!
Puss & Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar