måndag 6 december 2010

Bästa på länge

Ligger å kollar på RAW comedy club... Dom är rätt roliga faktiskt :)
Innan det kollade jag på pensionär jävlar det måste ju veta det roligast programmet på länge, bara då klockrent, när jag blir stor ska jag bli en pensionär jävel:)

Helgen har varit helt underbar, fredagen blev lugn grannarna va nere hos oss å kollade på idol, mycket trevligt!
Lördagen va en aning uppbokad, först åkte vi till backaplan å köpte en åkpåse till Leo,sen hem till svärföräldrarna å käkade middag, tog med svärmor å åkte till Kungälv å mötte upp våra grannar å åkte in till jul på Liseberg, när vi varit där 2 timmar å trängts så åkte vi till Kungälv, mötte upp Jessica med familj å handlade pizza sen åkte vi hem till oss å hade en helt underbar kväll/natt med spel å massa skratt å en del alkohol :)
I söndags kom svåger med familj hit å bakade tunnbröd, fy fan vilket slit, men dom blev jäkligt goda!

Imorgon blir det Barnpalatset med Jessica, Josefina & barnen!
Nä nu säger jag God natt å lägger mig å sover!
Just det ja, om ninundrar varför jag aldrig lägger upp några bilder så är det för jag gör inläggen från min iphone å vet inte hur man lägger in bilder, någon som vet om det går att lägga in bilder på bloggen från telefonen? Tacksam för svar! :)

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar