söndag 14 mars 2010

vårsol

Känner mig inte helt okej i ryggen idag heller.. men jag hoppas det blir bättre under dagen när man rör lite på sig! vill ju träna ikväll!
Gick en helt underbar promenad igår i vårsolen.. Jag bara älskar solen.. man känner sig mycket piggare å gladare!
va å kollade lite på dart SM igår också.. men Jonas hade ju redan åkt ut så det va la inte så mycket att kolla på! När jag kom hem fick jag stor städat hela lägenheten. va behövligt :)
Idag blir nog en lugn dag, ta en promenad om solen behagar komma fram, måste ju röra på mig ifall det inte skulle bli någon träning!


I fredags bliv våran lille plutt 11mån, var tar tiden vägen går så otroligt fort.. om en månad fyller han 1 år..
Å Igår fyllde Tonsjö 26 år.. GRATTIS!!

Nu ska jag å lilleman äta frukost!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar