onsdag 3 mars 2010

Shopping

Va nere i Kungälv igår å shoppade med min mamma.. hittade 2 jeans leggings, å 3 tröjor :) blev jätte nöjd!! Efter shoppingen åkte jag å Leo till öppna förskolan.. där vi träffade Jessica å lille Theo.. Nu har jag äntligen fått se honom.. grymt söt va han :)
Va innebandy igår med.. så roligt, längtar redan till nästa vecka, Va grymma, vann överlägset :) men andra laget kämpade bra det med..!!
När jag kom hem fick det bli sista filmen med Camilla Läckberg.. skit bar filmer.. rekomenderar dom starkt!! Isprinsessan, predikanten, stenhuggaren & Olycksfågeln!

Idag ska jag träffa Ida.. undra vad vi ska göra??! :) löser sig alltid, nåt ska man la komma på å göra, måste till Apoteket å Maxi får la se om hon vill följa med kanske..
i eftermiddag ska vi upp till huset å skotta, ska ha visning imorgon så det kan ju vara bra om man kan komma in i huset vilket man inte kan göra nu :D

Nu ska Leo få lite frukost sen är det dags för honom å sova en stund, eftersom han vaknar så tidigt så brukar han få sova en stund till efter frukosten.. Då är han lite piggare å gladare på dagen.. å det finns ju inget goare än en glad bäbis :D
ha en bra dag!
Puss & Kram

1 kommentar: