fredag 5 mars 2010

Han sa mamma & pappa :)

Igår sa Leo mamma å pappa för första gången.. så roligt att ha sa båda på samma gång, han ramlade å slog huvudet så jag tog han i knät å tröstade honom å då kom det, mamma, mamma, pappa, pappa :) så stolt!! är verkligen en helt underbar känsla när dom säger det!!

I Onsdag va vi uppe vid huset å skottade, va så jäkla mycket snö framför ingången till huset, skojar inte när jag säger att det gick till brösten på mig, all snö som legat på taket har ramlat ner där så det är därför det va så mycket.. sen hade det ju blivit till is så det va ju sådär lätt att skotta men det gick tillslut man kunde komma fram till dörren iaf.. men mer än så va det inte! Skottade fram oldsen under snö massorna också.. Nu vill vi bara att snön ska försvinna så bilen torkar upp lite å vi kan ta å köra den där ifrån, fick skottat bort MASSA snö från husvagns taket också, men taket har bågnat så vi får la se om det rättar till sig annars är det bara att köra vagnen till skroten när det är väglag för det!!
Claes är upp vid huset nu å ska sätta in en värmefläkt i husvagnen för å se om den torkar upp invändigt, va lite mögel där inne.. Inte bra!!

När han kommer hem igen ska vi åka ut till svärföräldrarna å hälsa på va länge sedan vi va där nu!
Å i eftermiddag ska vi grilla :) ska blir så gott, Har verkligen längtat efter det!!
å till maten får det nog bli "luftslottet som sprängdes" :)
Imorgon blir det bowling å efter det kåken!

Nu ska jag göra mig klar, för snart kommer mamma å när Claes kommer hem så åker vi.. ha en riktigt underbar helg alla!! Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar