torsdag 25 mars 2010

klaga lite bara!!

Nu har jag jobbat i 2 dagar och ska även jobba imorgon och 3 dagar nästa vecka :) så gött att jobba igen, ska försöka jobba några dagar i veckan fram över iaf, vill inte jobba varje dag vill ha några dagar med min prins!
Igår va vi på kvarters möte här i lokalen, skrattretande, att folk inte kan prata med varandra öga mot öga istället för att skriva anonyma brev som läs upp på dessa mötena.
Man får ABSOLUT inte ha sina hundar utan koppel, man ska plocka upp bajset när hunden bajsar, är man hund ägare så är det la en självklar att man gör det! man ska inte ha lösa katter i området och har man det ska man plocka upp bajset efter sin katt, hmm, vilken baj är min katts?? (sjukt)
Å man ska inte rasta hundarna i området, hallå bor man här måste man la för f*n få gå med sin hund!
Jaja.. nog om det! måste bara får skriva av mig lite!
Nu ska jag kolla på lyxfällan, efter det duscha å sen det efterlängtade sängen! <3>
Imorgon väntar jobb igen!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar