fredag 12 mars 2010

JÄTTE ONT!!!!!

Idag har varit en handlar dag.. började med att åka ner å handla mat hem men min mamma, efter handlingen så körde hon hem mig å tog med sig Leo å åkte hem till syrran å jag åkte ner till maxi å handlade med Ida, va bara sällskap! Förstår att hon inte vill åka å handla själv finns ju inget tråkigare! Sen åkte vi hit å käkade lunch å mamma kom å lämnade Leo.
Ska ha natt gäster ikväll bestående av Jonas & Ann-Britt så Jonas kom hit å bäddade upp en JÄTTE madrass i vårat vardagsrum! :)
Har fått lagat lite mat idag med, fläskfilé med pomes blev det! mumsigt!
Nu sitter vi å kollar på let´s dance.. måste se idag för dom ska bugga tycker det är så roligt å se såna som kan bugga, har sånt tempo. grymt!!

Imorgon får det nog bli att åka ner å kolla på dart SM där Claes bror är med.. å en promenad i kungälv!
Gjorde nåt konstigt med ryggen förut när jag skulle sätta in Leo´s bilbarnstol i mammas bil så nu har jag JÄTTE ONT!!!! fattar inte vad jag gjorde måste ha gjort nåt konstigt knyck.
Nu blir det ryggläge på soffan resten av kvällen!
Ha en underbar helg!!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Är det fortfarande inte bra i ryggen?? :( Stackars lille theeeees!!!!!!!!!

    SvaraRadera