söndag 28 mars 2010

lite om mycket.

Nu har jag jobbar i 3 dagar och det har gått jätte bra.. inte världens roligaste jobb men man får i af in lite extra pengar varje månad.
I fredags va vi bara hemma å kollade på tv, blev sappande mellan let´s dance, så ska det låta & hockeyn :) man skulle ha flera tv apparater så man kunde se alla program på samma gång :)
Igår va det fest hemma hos Hamman, och efter det utgång, blev krogen å en snabb vända till kockarna.
Tack kära granna för att du va så snäll å körde oss både till festen å sedan hem från krogen. Nästa gång kör vi dig :)
Idag blir det slappar dag hemma å massa mys med Leo, inte van att vara borta från honom så mycket så nu får man ta vara på den tiden vi har tillsammans, veckan som kommer blir det jobb mån,tis & ons sen är vi långlediga, torsdag - måndag! det gillar vi!
Om man skulle ta å beställa pizza kanske, det är en riktig syndar dag idag! Men vardagarna är det skärpning på i af!
Är så glad att jag äntligen fått på mig förlovningsringen igen.. vi förlovade oss för mer än 1,5 år sedan å sammanlagt har jag nog haft ringen på mig 2 månader, va ju gravid när vi förlovade oss så jag kunde ju bara ha den typ 2 månader å efter graviditeten har jag inte fått på mig den, men nu ett år efter förlossningen har jag fått på den igen :)
Allt för nu!
Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar