måndag 15 mars 2010

:)

har börjat med att försöka få Leo å somna i sin säng, nattar ju alltid honom i famnen.. men tycker det är dags att ändra på det.. just nu står han i sin säng å gnäller.. får se hur länge man orkar innan man hämtar honom.. men man vill ju inte ge med sig för då vet han ju det till nästa gång att om jag gnäller en stund så kommer mamma å tar upp mig! Barn är ju inte dumma!
Har haft en underbar dag med Ida idag, blev en promenad på 3.5 km å sen en lunch på det.. fick spelat lite wii också.. å jag vann bowlingen :) GRYM!!
Imorgon får det bli en promenad till Öppnaförskolan å efter det får det nog bli en liten längre promenad innan vi går hem.. så underbart att vara ute å gå, tycker det är så skönt!
Claes är på innebandy så jag ska lägga mig i soffan å kolla på familjen annorlunda så fort Leo somnat!
Nä nu får jag nog gå in å rata lite med honom så han vet att jag är här i af!!
Ha en bra kväll!!
puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar