tisdag 9 mars 2010

lite roliga bilder på Castor :)

Hjärtat badar med sina ankor!
Första gången Leo gungar!
Castor har tagit Leo´s barnstol..

Lagt sig till rätta i bilbarnstolen :)

Dagen började med en härlig promenad i kungälv med min syster, gick till en lekplats så Leo fick gunga för första gången å han verkade tycka det va roligt, satte oss efter promenaden utanför maxi å solade så underbart väder!
Åkte sedan till öppna förskolan å träffade Jessica, mycket trevligt!
Va egentligen meningen att jag skulle spela innebandy ikväll men den blev inställt.. tråkigt nog, hade sätt fram emot det! men men, åkte ner till kungälv å drack kaffe med Emma istället!! Hoppas det går bra för dig imorgon gumman!!
Nu sitter jag å kollar på dating in the dark.. udda men ganska roligt program faktiskt!
Hittade några roliga bilder på Castor på datorn va bara tvungen att lägga ut dom :) haha, han är ju bara för söt!
Imorgon kommer min mamma å moster hit, ska bli mycket trevligt!
Nä nu ska jag vara social med min underbara sambo!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar