måndag 18 januari 2010

Uppdatering

I Fredags va vi hemma hos Sissi & Stefan, va meningen att vi skulle spela buzz.. men någon hade trampat på den så det blev ingen med det!! fick spelat lite andra spel istället å lite wii :9 jag å Sissi fick oss ett trevligt uppträndande av våra karlar också.. tyvärr så blir det inga bilder tror någon stryper mig då :) :) :) haha men faan va roligt det va!!
Tack för en super trevlig kväll!! får vi göra om snart igen!!

Lördags kvällen spenderade vi hemma med Filmkväll, fick även besök av Emma innan hon skulle åka å jobba!!

I söndags åkte vi först ut till Claes föräldrar å drack kaffe å hämtade en kupéfläkt till min bil.. sen åkte vi hem till min mamma å åt middag!! Sååå gott va det!!

Nu måste jag ta han om Leo som står i sin säng å skriker.. sovit färdigt nu!!
Får se om det kommer en uppdatering senare!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar