onsdag 13 januari 2010

bättra mig

Dagen började lugnt idag... lyssnade på "rivstart" å lekte med Leo.. Sen fick jag ett ryck å började städa, sååå skönt att ha det gjort!!
Åkte ner till Kungälv å träffade Syrran å emma, tog en lunch på knuts innan emma skulle iväg å jobba, rastlös som man är ville man ju inte åka hem så vi tog en tur hem till mamma på en kaffe.. hålla henne sälskap när hon inte kan ta sig ut.. för er som inte vet så har hon varit gipsat i 3 veckor nu.. och idag skulle hon bli av med det å hon va så glad för då kunde hon gå ut igen men så blev det inte utan hon fick nytt gips som hon ska ha 3 veckor till.. stackare husarest 3 veckor till!! Visst kan hon gå ut men jobbigt att hoppa på kryckor!!
När jag kom hem kom pappa förbi på en kaffe å lämnade en lampa som jag fick av honom.. tack så mycket!!

Imorgon blir det förhoppningsvis en fika hos Stephanie om Texas inte blir sjuk.. ska bli trevligt tycker det går lite långt mellan gångerna å nu bor vi ändå med gångavstånd mellan oss...!!
Imorgon kväll blir det träning igen.. så stolt över mig själv att jag tagit tag i det!!

Ska försöka bättra mig Ida :)

1 kommentar: