fredag 22 januari 2010

hoppas :)

har precis fått städat lite här hemma medans Leo sover.. skönt att för en gång skull göra nåt när han sover annars brukar jag ju också gå å lägga mig.. ska försöka ändra på det nu å hålla mig vaken hela dagen man bli nästan bara tröttare av att sova en stund!!
Ska ha kalas för min pappa här på Söndag så det kan ju vara skönt att börja städa iaf så får man inte allt sista dagen..

Imorgon tänkte vi att vi skulle till huset å städa det så är det färdigt också.. känns jätte jobbigt att ha det hängandes över sig.. försöka ta tag i en sak i taget.. för när huset är städat är det förrådet kvar som ska tömmas.. fattar inte var vi ska göra av allt, förhoppningsvis är det en massa som ska slängas men antagligen inte allt.. har ju ingenstans att förvara det här!!

Hoppas att Leo vaknar snart så man kan gå ut å gå en promenad.. känner att jag måste komma ut å röra på mig..!
ha en bra helg!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar