lördag 9 januari 2010

lite nya bilder







jaha.. uppe lika tidigt som vanligt, 6.30 :) men idag gör det ingenting ska nämligen snart iväg å träna, tänkte jag skulle gå på det passet som är mellan 9-10 skönt att träna på morgonen blir nog lite piggare då!!
Ska till huset sen också... inte lika kul men ett måste! Ska börja städa ur det invändigt idag å nästa gång vi åker upp får vi nog göra ett ryck i förrådet, har masssssa saker där som vi måste gå igenom kan ju inte ta med allt till lägenheten.
Ikväll ska jag nog åka å hälsa på min vän Emma, funderar på om jag skulle dricka lite vin men känns lättare att köra för då vet man att man kommer hem å behöver inte övertala någon att hämta mig.. men det tål att tänkas på vin är ju gott!!!
Nu ska jag rota fram mina träningskläder i den nytvättade tvätten.. att man aldrig lär sig att ta hand om det när man har tvättat utan det måste alltid stå några dagar så man måste svära å bli arg varje gång man måste leta i korgen... får ta and om det senare!! Nu ska jag ta hand om min son innan han äter upp sladden till datorn!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar