tisdag 12 januari 2010

aaaajjjjjjj!!!!!

gårdagen började med ett besök hos Ida, gick en promenad å drog Leo i pulkan för första gången.. han verkade tycka det va roligt... somnade dock efter en stund!!
På kvällen sen blev det träning cirkelfys tror jag det hette.. styrkepass med 9 stationer.. va så jävla jobbigt.. hade ju träningsvärk sen i lördags å efter det passet blev det ju inte direkt bättre har ju typ varit invalid hela dagen, som tur va kom ju Ida hit å umgick då fick man ju lite hjälp med ´Leo för att ta sig ur soffan va ju inte det lättaste.. å nu på kvällen har jag spelat innebandy.. kändes riktigt bra när jag spelade men nu efteråt har jag så ont så jag tror jag får sova på soffan inatt kommer nog inte upp ur soffan :)
Känns ändå skönt att ha kommit igång med träningen.. Nu ska jag bara komma igång med VV också, men jag får ta en sak i taget, börjar med det när jag känner mig redo annars blir det lätt att man syndar å skiter i det!!
Nu ska jag äte lite fruktsallad sen får det bli en dusch om jag kan ta mig dit :)
Å sist men inte minst mys med älsklingen!!
ha en bra kväll!!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Du måste uppdatera oftare, ja msåte veta vad du gör hela tiden :D <3

    SvaraRadera