söndag 17 januari 2010

skräckis!!

Leo somnade kl 6.15 igår å sov till 8.15 idag, helt underbart!! :) Så till och med jag fick sovmorgon!! Nu leker Leo med en av filmerna vi såg igår, lär ju inte kunna kolla på den filmen igen, men försöka ta den ifrån honom är inte det lättaste.. skriker helt hysteriskt då!! Filmen va skit dålig ändå!!
The children hette den.. en skräckis! Så jävla kass, fattade ingenting!!

Idag ska vi först till Claes föräldrar, ska hämta en kupéfläkt som jag kan ha i min bil :) gott å komma ut till en varm bil å inte en som är täckt med is så man får skrapa sig in i bilen!!
Efter det ska vi hem till min kära mamma på middag.. så skönt att sippa laga mat!!
Gjorde faktisk jätte god mat igår, karré skivor, klyftpotatis, stekt lök, stekta champinjoner å vitlöksbröd.. så jäkla gott!!

Nu ska jag mata Leo sen får det nog bli ett bad för hans del!! :)
hoppas ni haft en bra helg!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar