måndag 4 januari 2010

skriva av mig....

Har precis lagt Lilleman, så nu är det lugnt en stund!! så då får man passa på att blogga!
Ätit lunch har jag fått gjort idag med.. hör inte till vanligheterna, brukar vara för lat för att göra nått :) har även fått gjort en ugnspannkaka så har jag lunch resten av veckan också :)
Igår va vi iväg på hornbach å köpte tapet till köket å sånna klistermärken man sätter på tapeter till Leo´s rum, så älsklingen tapetserade när vi kom hem.. blev jätte bra!! Tänkte jag skulle hjälpt till att tapetsera men insåg att jag va nog mest ivägen så jag lagade mat istället, för det vet jag att jag är bra på :)
Va iväg å tränade igår ocså.. första passet detta året.. nu har det nya sundare liver börjat med massa träning! ska bli så skönt att komma igång!!

Hoppas älsklingen köper färg idag så vi kan bli klara i köket, tapetserade en fondvägg så nu ska resten av köket målas vitt!! blir nog riktigt fint är det är klart!! :)

Måste bara skriva av mig lite nu:
har varit en jätte jobbig jul.. känns som allt bara rasat, hade verkligen hoppasts på att får en fin å rolig jul med tanke på att det va Leos första, inte för att han fattar vad som hänt å om det va en bra eller dålig jul så är det ju ändå nåt JAG kommer minnas, jag kommer komma ihåg att det va en skit jul rent ut sagt! Jag vill inte lägga skulden på någon å ingen ska ha dåligt samvete för detta.. det blev som det blev men nu är vi på väg mot toppen igen.. Vi har tagit tag i problemen å börjat lösa dom.. ett steg i rätt riktning.. jag vet att det är låååååångt kvar innan allt är bra igen men bara man är possetiv å ser framåt så blir det bra så småningom!! VI är starka så är det bara!!
Anledningen till att jag inte skriver om vad som hänt är för att jag vill inte lägga ut hela mitt privatliv här men kände att jag va tvungen att skriva av mig lite, jobbigt att bära det inom sig å inte kunna prata om det!!

ha en bra dag i det underbara vädert!!
Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Therese! Byt färg på bloggen jag bliiiir blind!!!!!!!!!!! :)

    SvaraRadera