måndag 25 januari 2010

besiktning

Lilleman ligger å sover å jag har precis ätit frukost å kollar på vakna med the voice!
Ska snart ge mig iväg å besiktiga bilen.. tror inte den kommer gå igenom, för när jag gjorde framvagns inställning så sa dom att jag va tvungen att byta länkarms bustningarna (eller va det nu heter) innan besikningen.. men det har ju inte jag gjort eller Claes har inte gjort det :) sen sitter avgassystemet inte riktigt fast heller, satt upp den provisoriskt bara.. men vi får la se man kan ju ha tur!
Hade kalas för min pappa igår, mycket trevligt, alltid kul när alla är samlade!
Idag hoppas jag att mitt paket kommer, har ju gått över en vecka sen jag beställde så lång tid brukar det la inte ta..??
jaja.. dax att väcka Leo så vi kommer iväg någon gång.. ska hämta Ida också hon ska med mig till besiktningen :) så tråkigt att åka själv.. eller själv Leo är ju med men trevligt att ha någon att prata med!! :)
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar