söndag 29 november 2009

lite om helgen

Fredagen spenderade jag hos Inval-ida.. Kollade på idol!! Å Claes spelade poker med vännerna! Förlorade kan jag ju också meddela!! :)
Lördagen började med överrasknings kalas hos Mattan, Tårta & kakor till frukost.. va ju där kl 9 så han hade inte hunnit äta så mycket annat!! Mycket trevlige den kort stunden vi va där!! Kl 10 va vi uppe vid huset å sålde bokhyllan vi hade där... Gött att bli av med den!!
Efter det åkte vi vidare ut till Claes föräldrar å pysslade.. Fick gjort ett jätte fint armband.. men det va också det enda jag fick gjort!! Super nöjd med det.. å jag hade tålamod att sitta med det också... så imponerad! :) När vi kom hem så julpyntade vi, blev jätte mysigt!
Idag har vi varit å bakat tunnbröd hos Claes föräldrar, fick gjort både vanliga å vört.. blev jätte goda!! :)

Nä nu ska jag vara lite social med älsklingen innan det är dax för sängen!!
Hoppas eran helg har varit lika bra som min!!
Puss å Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar