fredag 27 november 2009

Förbannad!!!!!

passa på att skriva av mig lite medans lilleman sover!!
Blir så jävla förbannad på försökringskassan.. hade inte fått pengar ifrån dom idag så jag ringde å kollade varför, då hade jag inte tillräckligt med dagar kvar.. kan man inte höra av sig å meddela detta då å inte bara skit i att skicka ut pengar... hur hade dom tänk att man ska kunna betala räkningarna då.. så nu måste jag skicka in papper å ta över alla Claes dagar.. så då får jag inte full betalning nästa månad heller.. kul nu innan jul!! Dom tänker fan bara på sig själva.. Nu har dom förstört min helg, mitt humör kommer ju inte vara på topp direkt!!!

Idag är en sån rolig fredag som Claes har poker.. så då blir jag själv som vanligt!! Hoppas på att Ida mår bra så kan jag åka å hälsa på henne, annars får det nog bli idol hos syrran, så tråkigt att vara själv!
Imorgon ska vi upp till Huset å sälja ett vitrinsskåp som vi har där som inte får plarts i lägenheten tyvärr.. sen ska vi hem å sälja soffan som vi har över nu när vi köpt ny!! Efter det ska jag till svärföräldrarna å julpyssla, ska bli så mysigt!!
Söndagen ska vi tillbaka dit å bara tunnbröd... gott!! :) På kvällen ska det pyntas å dricka glögg!! ska bli sååå mysigt!!

Nu ska jag villa lite på soffan medans lilleman sover!! Får ju passa på!! :)
ha en bra helg!!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Va jobbiga dem är på försäkringskassan da.. Hoppas dem ändrar sig och ger sig någon gång.. Jag har haft tur och fått en toppen handläggare.. Hoppas allt löser sig.. Hur går allt med huset? har ni sålt det? trivs ni bra nu i kungälv? Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Okej, förstår det.. Svår tid med hus nu.. Vart är det någon stans ni har flyttat? Jo det går bra här, väntan är det ända man gör.. Hoppas på nått snart.. Kanske har fått några tecken :) Kram

    SvaraRadera