måndag 23 november 2009

helgen

Då har man redan varit uppe i 2,5 timme.. har faktiskt hunnit dammsuga mitt hem, skönt att ha det gjort!! Å Leo springer omkring i sin gåstol, å pillar på allt han kommer åt, men han är ju så söt.. så roligt att han kan ta sig fram överallt nu, när jag städade förut så sprang han efter mig hela tiden, han va ju lite ivägen när han hela tiden blockerade dammsugaren.. men det gör ingen så roligt att han va med :)

jaha.. helgen va ju spännande, i fredags så va det bara familjen hemma å myste kollade på tv å så.. Lördags va vi först hos pappa å hälsade på sen åkte vi en sväng till min mamma å planerade inför julen.. å när vi kom hem möte vi en granne som bjöd över oss.. då kunde man ju inte tacka nej.. jätte trevligt!! Och hur denna helgen slutade är inget jag vill skriva om här.. värsta på länge iaf!!

Nu ska jag ta han om min son innan han river hela stället!!
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar