onsdag 11 november 2009

ÖF Idag

Idag vaknade Leo kl 05.00 pip, fattar inte varför han ska vakna så tidigt.. mamma vill ju sova!! Men det får man la göra i graven eller vad säger man :)
Ska strax bege mig ner till ÖF å träffa Jenny, å alla andra mammor såklart!! Å efter det blir det nog ett besök hos Stephanie å barnen!!

Ikväll ska nog älsklingen äntligen fixa mina däck på bilen.. ska kränga av dom från dom fälgarna dom sitter på nu å sätta på dom på mina.. så kan jag äntligen få på mina vinterdäck.. känns som det är dax nu... har ju redan börjat snöa, inte för att det har lagt sig ännu men det dröjer la inte så länge innan det gör det!

Nä nu vill Leo nog åka, han börjar bli lite gnällig!! Ska lagga in 2 söta bilder på Leo när han sover när jag kommer hem igen.. hahaha så himla söt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar